Welcome December


Assalamualaikum readers,

Dah lama kan aku tak update bog? Dah berhabuk haa! Fuh-2 *lap Habuk* Hehe. Okok, Sekarang dah masuk bulan DECEMBER *So, maknanya result PMR dah dekat. Maigadd, tak sedia lg nih. Korang agak-2 berapa ek result aku? Hope takde yg gagal. Kay STOP pasal PMR. Target? Aku taknak target ape-2 coz aku takut apa yg aku target tu tak dapat. Tsk Tsk  T.T

Bye-bye November, I will miss you bebeh. Ekceli, aku tak tahu nak update pasal apa? Otak tgh beku sekarang ni. Apa aku buat sekarang ni? Tak kerja ke? Eh eh! Aku kerja kay, Menternak lemak .See! Tu kerja kay, Nama pun menternak. Okay, tak lawak -_-

Aku sekarang ni sedang godek-2 cari blog-2 yg ohsem. Tp satu dua je. Tak tahu la sayang mcm mana nak cari blog yg entrynye ohsemm. Yg biasa aku godek Blog Kak Malina kita la. Entry dia mmg ohsemm VS kelakar giler even banyak entry yg kisahnya sgt menyeramkan. Tgh mlm pulak tu aku godek. Sejuk mak. (~..~)

Lepas tu, aku suka Blogwalking dekat blog Eijat Abdullah. Even blog dia boleh dikatakan broken malay *Sory bang hehe* Tp, blog dia mmg super duper triple kelakar. Sampai keluar air mata aku ni haa. Bukan sedih tp klakar. Hehe. Over tak? Kesah pulak kan? :PP

Ce korang teliti dkat blog aku ni. Banyak yg cacat tak? Banyak kan? Tp terima kasih kepada sifu-2 titew koz tolong bg tutorial. Semalam/tgh mlm aku godek blog kak Malina, Habis bnde aku selongkar. Ngeh-2! Lepastu nampak si Copycat yg dah menciplak idea kak Malina kita tu. Aku baca pon geram. Mohon manusia tu sedar kesalahan dia. *SenyumMewek*

Ermm.. Nak cite apa lg ek? Adakah korang dah bosan dgn bebelan mengarut ku ini? Mohon tidak. :3  Dah-2. Nak berhenti lah. Dah bosan menaip. Haa satu lg, Anyone yg ade/tahu tutorial rapatkan footer bg template simple bagitau hek. Nak buat kat blog kakak titew. Blog dia pon kite yg edit. Nak tengok? :3


Sekian saja untuk entry kali ni. Mohon enjoy even tak. :3  Assalamualaikum.  :)



Thanks for reading. Do follow and comment :)