13.12.12 ♥




Assalamualaikum

Nampak tarikh tu? The best day ever! Cuma Tuhan je yg tahu perasaan aku masa hari tu. Reaksi aku sebijik mcm reaksi Cik Demi Lobato ni. ( Susah giler nak cari gambar ni. -_- ) Okay! Entry harini aku nak share sikit ngn korang pasal apa aku jd meroyan pada tarikh 13.12.12. Mohon jgn bosan.  >.<

Ekceli, tarikh tu semalam. Sedang aku asyik mengadap Twitter, aku terbaca lah tweet si Najwa Latif ni. So, aku anggap dia on twitter la. Aku pun usha twitter dia. Lepas nengok, terbeliak mata Mak Jemah. Dia duk sebok layan peminat dia. Aku yg Die hard fans ni pun apa lg. Asyik mention je lah. Aku pun tak harap sgt yg dia balas. Tengok saja kat follower dia. Hampir 600,000 woo. So, azam lepas ni, Jd artis youtube. Eleh! Mcm suara aku sedap dimakan kan? Meroyan je lebih.  :3

Okok! Back to our story, Aku pun pergilah ke dapur untuk mkn nasik. Aku sekarang biasa mkn nasik lewat. Bukan lewat malam! Tp agak lewat dari waktunya a.k.a lunch. Aku biasa lunch dlm pukul lima gituh. Biasanya masa tu org duk sibuk minum petang kan? Hikhok. Almaklumlah, kita jaga badan atau boleh diklasifikasikan sebagai diet. Aku dah mcm Doraemon dah. Isk Isk *Lap Air Mata* Eh? Dah jauh ke Paris aku duk melalut rupanya. Inilah aku, kalau melalut, No.1 ok. No challengers! *Jelir lidah sepanjang mungkin*

Back to our topic ( Again ), sesudahnya aku melantak nasik nasik sepinggan, aku pun pergi la balik mengadap lappy. *Patut kau gemuk cik Kiah oii.* After that, english sikit neh? Practice makes perfect. Cewaahh!  *Hantuk Kepala* Aku tengok notifications FB aku. Pastu layan FB dulu. Lepas layan FB la mnde tu berlaku. Hari yg paling bahagia aku. Nok 'Paling' ekceli. Ada lg yg paling bahagia ok. Nak tahu apa kebendanya yg special/bahagia tu? Jeng jeng jeng! 




Sayalah mamat paling mengada kat dunia. Org lain dpt reply tak heboh pun. Eh, suka hati akulah! Blog aku, ni artis peberet aku pulak tu. Bukan senang tahu? Mesti ko jeles an? Woo! Ko hado? Aku tak kesah kalau korang nak cakap aku Sakainya mamat ni. Euuw! ataupun Mesti admin yg balas tu. kau je yg perasan lebih. Sekali lagi aku ulang, aku tak kesah ok.  Sekian terima kasih. Tp, mmg sakai pun an? :3

So, itulah kisah bahagia aku semalam. Terharu tak? Terharu kan even ko tak faham apa yg aku merapu. Isk isk. Mohon faham ye readers sekalian. Tambahan, Hey! look, blog aku dah comel kan? *Perasantan* Dah tukar pun sikit-2. Header je tak tukar lg. Takpe-2, soon kay.  Satu lagi, aku tulis pepanjang ni ada ke yg nak baca? Sedih ace. Kena promote dgn gigih lg ni. InsyaAllah boleh. So, Assalamualaikum. bertemu di entry akan dtg. Bye!  :D

Doakan sahabatmu ini agar dapat keputusan cemerlang dlm PMR k. Doa anda sebagai sahabat amatlah dihargai. Hanya tinggal beberapa hari je lagi tahu? Kepada adik-2 yg akan baru melangkah ke sekolah rendah tahun depan. Jgn nangis tahu? Buat malu je. Hehe. Juga kepada batch 97' Goodlucks u olls. We can ok!  Amin.  :)





Thanks for reading. Do follow and comment :)