Saya comel ke?



Assalamualaikum

Okay, entry kali ni mcm agak sakai. Ekceli, mmg sakai pun. Tengok tajuk pun mcm nak muntah bunga sakura kan? Ermm, nak share jugaklah, ada segelintir manusia yg cerah penglihatannya kata aku ni comel. Mohon pergi jumpa doktor mata.

Ekceli aku bosan sebenarnya dan otak pun takde idea untuk dicurahkan. Kebiasaannya, idea aku ni mencurah-curah laju mengalahkan air terjun. Hambek ko Jemah! Since follower sedikit bertambah kena la update blog selalu kan? Am I right? *Tak selalu pun

Okay, kita rewind ke tajuk asal. Aku comel ke? Itu soalan cepu emas ataupun soalan mintak penampar? Both I guess! Haha, Tp aku tak comel pun. Merendah diri itu bagus. Tapi takdelah sampai tahap buruk cakebaboom, Sbb ciptaan Allah tiada satu pun yg buruk. Kan? Hope tak berbelit.  :3

Haaa! Ada sorang budak pompuan ni, Dia panggil aku Doraemon. Adakah saya sekiut Doraemon? Kembang kempis hidung saya menahan rasa prasan yg membuak-2. Doraemon tu pulak karton peberet aku tahu? So, mmg suke giler lah org panggil aku Doraemon. Adakah persamaan itu ada? Tadaaa!!


Doraemon original punya.



Doraemon cetak rompak cap Paris. :3


Ada persamaan? Ada kot. Muehehe. So, I hope you enjoy this post. Aku dah tak tahu nak membebel apa lg. So, Goodbye and Assalamualaikum. Kalau suka jgn lupa tekan butang like ni. Tak susah pun. Click je. Takde maknanya nak virus-2.  :)


 Satu lg, adik-adik jgn sesekali tiru abg dgn menconteng muka segala. Nanti tak pasai kena bash. Ini hanya untuk tontonan umum je kay. Tp, kalau nak buat juga suka hati kau la dik. Takkan conteng muka kena bash kan? Manusia zaman sekarang je takleh tengok org senang, I guess. Hmm  -_-



Thanks for reading. Do follow and comment :)