Luahan Hati Kecil



Assalamualaikum

Cun tak awek aku tu? K, perasan. Ermm,nak gitau yg hanya tinggal beberapa minggu je lg nak jejakkan kaki ke alam persekolahan. Serious tak sabar giler nak pergi sekolah dan lari dari percutian yg membosankan ini. Ekceli cecuti aku ni memang bosan tahap memonyet tahu? Org lain sebok pergi legoland, aku ni sebok dok ngadap lappy 24 jam. Naik kematu mata aku nengok mnde sama je.

Untuk semua pengetahuan semua batch 97', Ekceli, semua dah tahu. Aku je yg mengada tp takpelah! Blog aku, suka ati aku la. *Jelir Lidah* Okok, Kepada batch 97', 19.12.12 ni merupakan tarikh keramat kita tahu? Pada hari tu, kita akan ambek kita punya PMR result. Maigadd, dlm hati ni sekejap kecut kembang tahu? Memikirkan mcm mana result aku nanti. Hmm, Hope result aku cantek.

Kekadang aku teringin jugak nok naik pentas sbb nama aku diumumkan sebagai pelajar terbaik sekolah. Perasaan berdebar aku ni lebih teruk dari nak amik PMR haritu. Korang rasa aku boleh naik pentas tak? Tak naik pentas takpelah, Asal boleh dpt keputusan cemerlang yg boleh banggakan mak bapak aku. Teringat kata-2 bonda tercinta. "InsyaAllah anak emak boleh. Kalau anak mak buat yg terbaik, tentu hasilnya baik jugak. " 

Lepas korang tengok ayat tu mesti korang ckp aku anak mak kan? Eh memang! Korang yg mengata tu bukan anak mak ke? Ke anak bebadak? Ok, aku emo lebih. Bawakan PMR lah ni.  Isk isk, Okay, aku ni story mory lelebih ni ade ke yg sudi baca blog aku? Kekadang teringin jugak nak jd blogger seperti Ben Ashaari, Lyssa Faizureen dan Amalina Lee. Tu je yg aku tahu. Hehe! Hmm, kalu diteliti, pageviews aku ni dah semakin menurun. Anyone? ada tips menaikkan pageviews tak? <-- Mengada mamat  ni.  -_-

Huh! Dah puas kot melalut. Hope korang enjoylah blog aku yg kian bosan ini. Terasa ingin membuat perubahan lah pulak. Korang bg cadangan sikit nak buat warna pa? Dah feelin mcm tengah laut dah ni. Tengok-2 biru. Lepas tu rasa nak tukar header la pulak. Sesimple je kita nak. Tak nak heavy sangat. Cewaahh! cara aku ckp mengalahkan Rizman Ruzaini yg pereka fesyen tu. Okay, merapu. Kalau korang ada idea baru, share-2 la sikit ngn kita. Dah mati kutu ni berfikir. Ada ke? :3

Aku ingat nak buat Blog aku ni biru, hijau dan pink. Jd tak? Kita try kay, Ermm So, Disini kita berakhir untuk post kali ni. Dah tak tahu nak update apa. Berjumpa di post akan dtg. Do follow my blog and comment sometjing on my CBOX kay. Muaahh skali. Assalamualaikum.  :)


Hai! Muka berdebar kita.  :3



Thanks for reading. Do follow and comment :)