Sahabat





Assalamualaikum readers,

Harini teringin pulak saya nak update sesuatu yg baru. Maybe ini entry pendek je kot. Just nak sharing pasal sahabat aku je. Alang-alang aku dah buat video sahabat tu baik aku sharing dlm blog ni jugak. Betul ke tak?? 

So, Sahabat ni kalau nak cari yg betul-2 "SAHABAT" mmg susah. Aku ni dikira untung tahap dewa sebab adanya sahabat yg sangatlah baik dan sentiasa support aku dari belakang even aku tak cukup perfect  for them. *BrokenEnglish*

Video di bawah ni mengisahkan memori aku dan sahabat aku sepanjang kitorang menjadi sahabat. Maybe korang tengok sahabat aku x banyak, at least diorang pandai how to appreciate people. Enjoy la ek video kat bawah ni. Ni pon entry pendek je, mls nak taip pepanjang. Have no idea how to entertained people. So, Let's enjoy!  >.<





So, goodbye guys! Hope you enjoy even kualiti video agak buruk! :D



Thanks for reading. Do follow and comment :)