Kembali Pulang


Assalamulaikum dan selamat bercuti kepada insan yg bergelar pelajar sekolah! Haisshh! Korang masih ingat tak tentang entry aku yg pergi jalan-2 kat KFC haritu?? Yolor. Takkan Tutti Frutti plop.  -.-   Tak ingat ke?? Entry ni lah --> Najwa Latif .. Ada catch up?? Okay. Aku ada janji nak sharing gambar sepanjang perjalanan kitorang menempuhi pelbagai cabaran di dalam kfc tersebut kan?? Antaranya ialah apabila hendak beratur panjang sampai terkeluar dari restoran, Kay tipu *Tapor pipi* X terkeluar pon tp mmg panjang lor.. Cabaran yg kedua apabila nok cari tempat hendak menjamu selera.. LOL! Mmg menyampah gile masa tu.. So x boleh lah bergabung nak melaksanakan sesi mengumpat.. *cedih* Hmm, Kita enjoy Photocopy la pulak ye.. Dah naek bosan tangan eden menaip nih.. Halakan anak panah yg tomey tu ke gambar klau nak tengok dgn jelas! *senyumKambing*




Tokoh pelajar terbaik 3 Kemudu. Naqib namanye.. Bestie aku sokmo! :)


Fizi, kembor kepada Kimi.. Haiish! Kelihatan Akim bermain BB di sana.  :P


Syamir Evan's, Kay pelawok.. Mohd syamir je.. Kekasih kepada Ehem-2! Comel orgnye  :P


You see! Comey dok seni fotografi titew?? Klu dok pon just Iyakan je kay :)


Ini wina dan soleha, dah mcm kapel aku tengok dua org ni. Chooii! *GenyehMulutNganLade*


Ni Alia, tuan kepada Kamera Nikon D3100. Hakikatnya kamera ni Ayah dia yg punya. LOL!


Ini Dayah dan minah yg sedang ketawa mcm langsuir ni Leyfa *Sory leyfa*


Yg tengah pakai baju Polkadot dan bertudung 'Hana-Tajima' tu namenye Syue! *Tengok! leeya jd Hantu  -.-


Ni awok-2 lelaki, Jelas kelihatan di situ Amer*bertopiBiru*, Akim *memegangBB*, Hazrie, Fizi, dan Kimi*belakangFizi*  Sesak nafas Eden.. Huh!


Adussh! Buruk seyh muka aku. Naseb baek yg laen CUN!! Boleh tolong coverkan. Ngee~


Ini hasil seni fotografi aku jugak. Comel kan? Korang dengki ke??  -.-


Hah! dah enjoy??  Stakat ini sahaja untuk kali ini kay! Jgn lupa untuk memberikan sedikit sebanyak komen di laman sesawang CBOX saya.. Best friend itu Kawan baik.. Sekian Berita Tamil melaporkan dari tempat kejadian.  LOL!  -.-



Thanks for reading. Do follow and comment :)