Najwa Latif ♥


Assalamualaikum para penonton, ibuk-2 dan bapak-2 sekalian! Cantik sekali iya ibuk-2.. Eh!! yg aq jd mamat indon ni pesal! Adoyaii~ Terlebih mkn ubat batuk ke smalam?? Hahahahah *xsihat* Okay! Terlebih dahulu aq ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana hadir ke Majlis Resepsi Perkahwinan pertemuan Sekelas di KFC kepada sahabat-2 aq.. Antara yg terlibat ialah/adalah *Paleotakjem,lamedokgskoloh* Naqib, Akem, Alia, Alifah, Syamir, Dayah, Luqman, Wina, Soleha, Amer, Syue, Kimi, Fizi.. Thanks u oll.. Lepas ni kite buat lg kay! Sory xde gambar.. Makcik Alia belum buat masok gambar dlm blog dye, So terpaksa menunggu la~ Maklumla.. Kita ni menumpang kamera NIKON D3100 org je.. Thanks Leeya *senyummewek*

Haaaa! tentu korang tanye apsal tajuk entry aq ni "Najwa Latif"?? kenapa x Pergi KFC ke?? Ape ke?? Bla Bla Bla...Sebab aq nak buat entry pasal Najwa Latif la.. <--- Alasan yg nok kene tapor* Bukan nak buat Biodata dye kay! Muackss sikit :* Aq na cite pasal dye je la.. Kenapa aq suke dye.. Bla blabla... *panjangla ku nok cite semua.. Hadoi!!

Kay! Aq suke dye sebab dye cute! Dye pandai menyanyi.. Dye x sombong! Kepada Najwa Latif *klaw kak terbaca entry ni la* Saya memohon lagi merayu agar Kak Najwa Latif boleh datang ke Kemaman dan buat persembahan depan muka saya ni! :'D *sambil melutut dan pegang ros merah* Sebab saya nak amik gambar dgn akak pastu saya nak upload Facebook dan Twitter.. Biar ade kenang-kenangan gituh!! Saya jeles la tengok org laen boleh amik gambar ngn akak.. Sob sob :'|  Nak bergambar jugak.. Saya comel! <-- Penipuan yg jelas lagi munasabah! Aq comel?? Tolonglah!

Saya harap akak boleh pertimbangkan entry saya ini.. *mcm tulis surat rasmi pulak!! Cewahh!* So, ini saje kot untuk entry kali ni... Assalamualaikum dan Much Love <-- Ayat rasmi Najwa Latif! Ahakks!





Thanks for reading. Do follow and comment :)