No Title




Assalamualaikum, Okay.. Aku sendiri pon tak tahu nak update pasal apa walau jari aku ni sangat gatal untuk meng-update sesuatu yg baru dlm blog aq ni.. Hahaha! Sometimes aku terfikir kenapa susah sangat untuk aku dicintai.. The moment bila aku terasa aku ni keseorangan di dunia ni.. Takde siapa pun yg sudi untuk support aku dari belakang.. Tp aktiviti sindir-menyindir tu semakin berleluasa pulak.. Hampeh  -_-

Macam filem hindustan dah kisah aku di atas.. So jom kita taip something yg akan cheerkan hari kita.. Okay apa kata kita Story Mory pasal apa yg aku suka, apa yg aku x suka.. Okay! Idea ni aku credit dekat Fatin Shahirah.. Kenapa?? Haritu aku ada terbaca post dia pasal something yg dia suka and x suka dan bla bla bla...  -_-  So, Lets Get Started!!! *Dora the Explorer*

 5 Benda/Orang yg aku suka :

  • Barang-2 Gadjet yg terkini.. 
  • Orang yang CARING dgn aku..
  • Ibu aku yg sentiasa jaga aku <3
  • Masakan Ibu aku sendiri..
  • Blog aku sendiri.. Muahaha

5 Benda/Orang yg aku x suka :

  • Lipas.. Okay, aku benci bila bnde alah tu terbang!! -_-
  • Orang yg kuat busybody dan menghasut.. Perangai serupa DAJAL!!
  • Orang yg mengada-ngada dan orang yg menyamar.. Aku ada sixth sense taw!! Behave!!
  • Orang yg kuat melaga-lagakan org.. Haissh! Tu aku paling menyampah!!
  • Benda yg aku nak guna tp dah rosak..  -_-

5 Hajat aku :

  • Nikon D3100
  • Tablet PC 
  • Bilik yg luas dgn Swimming Pool
  • Sentiasa dikurniakan dgn perangai yg baik  :')
  • Dapat pergi ke Mekah satu hari nanti.. InsyaAllah  :)


Okay.. Dah dapat Catch-up?? Okay.. Bace elok-2 yg Something aku x suka tu.. Jgn jd seperti golongan tu kay.. Nanti dibenci Orang tp Disukai Syaitan.. That's all for now!.. So Goodbye! Assalamualaikum!   :)




Thanks for reading. Do follow and comment :)