The worst school day ever.



Assalamualaikum


Okay, Nampak tajuk tu. Arggghhh!! Tekanan hokay! Aku jamin,sekolah tahun ni akan membosankan aku. Nak tahu kenapa? Jom baca bebelan saya di sini. Segalanya bermula apabila.......

Saya pergi sekolah then bla bla bla. Nak cerita pun takde mood, tp kena cerita jugak. Okay, pergi sekolah then cikgu suruhlah pergi masuk dewan sbb pengetua nak bg ucapan. Tp sebelum tu, aku pergi jumpa semua kawan-2 nak lepas rindu. Banyak jugak bestie aku yang pindah. Tak ohsemmm! Then baru pergi dewan.

Lepas tamatnya majlis di Dewan tu, Pengacara majlis pulak cakap mcm ni "Kepada murid tingkatan 4, sila bergerak ke Dewan Perdana sekarang." Sebenarnya, sekolah aku banyak Dewan. Dua je pun. *Nyampah* Sampai je kat Dewan perdana tu. Perut aku start meragam. Benci bila sakit perut kat sekolah. Huh! Then cikgu dtg dan cakap prosedur bla bla bla then baru panggil nama untuk masuk ke kelas masing-2.

Sebut kelas pertama, aku mmg tak harap mana sbb aku 4A's je pun. Bukan straight A's. Lepas tu panggil kelas kedua pulak. Ni aku mcm yakin nama aku ada tp takde jugak. Sbb cikgu cakap, nak ambik aliran sains tulen kena minimum Sains B dan Matematik B. Result aku pulak Sains A dan Matematik C. Teruk kan? Hmmm  :'(

Nasib baik Kelas ketiga ada nama aku. Still kelas Aliran sains tulen. Tapi geng pulak takde. Yg paling aku nyampah skali, budak-2 sakai mana ntah yg sekelas ngan aku. Duduk depan aku pulak tu. Kuat gila kot diorang bising time cikgu mengajar. Tp yang pasti aku takde geng. Hanya segelintir sahaja. Tu pun kuat bobek dgn org lain. Hmmm  -_-

Ouh! Lupa satu benda. Aku jadi ketua kelas? Maigadd! Apa tu? Sejenis jelly ke? Sumpah aku tak minat semua ni. Budak sakai tu lah yg sebut nama aku. Nak kena sumpah ke apa?! Geram k geram! Dan! Yg aku geram jugak, pergi beli buku latihan dpt design yang lama? Kawan aku boleh pulak dpt design baru. Pakai bagi je. Aku bayarlah. Nak tukar pun tak boleh. Rasa nak sumpah jd Tupperware je abg tu. 

Btw, Add maths susoh gilor! Tu belum belajar bio or etc. Kemungkinan aku akan biol satu hari nanti. Hmmm. Harap maaf okay, Entry kali ni sekadar meluahkan perasaan je. Mohon jgn nak bash segala. Mohon maaf jika saya terasar bahasa okay. So, Assalamualaikum. Btw this is to my haters!


Mohon cikgu ubah balik kedudukan macam dulu. Baru best. Ya! Nasib baik cikgu yg mengajar aku takde yg garang. Alhamdulillah.  :')


Thanks for reading. Do follow and comment :)