Seandainya engkau tahu..



Assalamulaikum!

Salam maulidur Rasul buat kekawan blogger sekalian. Sesememangnya lama jugak aku tak mengupdate blog ni tp alhamdulillah belum berhabuk lg. Hahaha! Ekceli aku demam buat masa sekarang ni. Maybe sbb main hujan kot. Tak cukup dgn demam, tonsel aku pulak bengkak dan telinga aku bermasalah sedikit. Alhamdulillah kerana Allah masih menyayangi aku dan memberi dugaannya kepada aku. Aku terima dgn redha.  :)

Okay, entry kali ni mungkin korang tengok macam membosankan. Well, ni pasal bekas crush aku. Aku tak nak mention nama sbb nanti orang ckp aku mengada-ngada. Kesah? Lagipun dia dah ada BF dan BF  dia jauh lebih baik dari aku I guess. *TETIBA*

Kalau dia baca entry ni, Aku mintak maaf bebanyak sbb selama ni aku simpan perasaan terhadap dia tanpa pengetahuan dia. Okay, taknak sedih-2! Well! Cheer up, walaupun dia dah ada org lain tak bermakna aku forever alone. Ramai lg kan bunga di luar sana kan? Tp buat masa sekarang aku nak concentrate to study first. Why?? because I want to be pandailah. *BrokenEnglish*

Buat capital **, saya nak awak tahu yg saya sentiasa doakan awak supaya bahagia bersama dia walaupun awak tak boleh bahagia dgn saya. Ceh ayat! Macam dah nikah 10 tahun tetiba cerai.   -.-

Ekceli, otak aku tak dapat berfungsi dgn betul kerana demam. Mohon paham la yek. Ni entry pendek je kay. Malas nak tulis pepanjang. Layan gambar aku fefeelin kat korea pulak kay. So, Assalamualaikum 

Terjelepok ku tersungkur.  :P


*BuatMukaPelik*  -.-

Saya kanak-kanak. Problem?  -..-

Tengah belajar buat kulit licin lagi gebu dalam photoshop. Well, sedia menerima tempahan percuma. :P



Thanks for reading. Do follow and comment :)

No comments: