A Day with Kemuduans and Jelawaians

Assalamualaikum 

Alhamdulillah, bertemu jugak kita di entry keempat pada sesi 2013. Okay, entry harini aku nak cerita serba sedikit lah tentang reunion bersama Kemuduans and Jelawaians. Apa tu? Sejenis beras ke? Aku pun tak tahu tp tu nama kelas kiteorang. Pn Rohaimi lah yg paling rapat dgn budak-2 Kemudu n Jelawai ni. Ekceli, Pn Rohaimi yg bercadang nak buat reunion ni, Sebabnya dia sekarang dah tinggal kat Terengganu jadi macam susahlah nak jumpa. So, kita pun ikut jelah. Amaran! Ini merupakan entry bergambar yg banyak tp cecomel je belaka. Thanks to Makcik Kpop Sejati (MKS) Leeya Miza kerana membekalkan gambar yg serba kekurangan gambar aku. Almaklum aku yg jd Photographer. Bangga sat  >.<

Kalau nak diceritakan semuanya memang panjang giler kot. Btw, kitorang pi makan Pizza. Nasib baik cikgu Rohaimi yg belanja semuanya. Terima kasih cikgu. Sayang cikgu ketat-2. Lepas dah sudah semua makan-2 tu Kitorang pun mencari haluan masing-2. Ada yg pergi karaoke, ada yang pergi Tutti Frutti dan ada yg balik. Jd, korang enjoy gambar pulak lah lepas ni. Malas eden nak naip manjang-2. Nanti lama pulak loading  lalu secara tidak langsung hilang followers. *Cedih*  Nikmatilah~


Gambar ni comel gila. Aku suka giler! *Aku yg Edit*

Memasing taknak tunjuk muka.

Ni Naqib. Kawan baik aku even dia tak anggap aku sebagai kawan dia pun. Hmmm

Jia Pei sgt cantik bila melepaskan rambutnya.

Semangat kan Fan Teng pilih order? Padahal ckgu dah order semua dah. Hahaha


Tengok leeya. Suka sgt boleh pizza free.  :P

Amin. Kawan aku yg sering menggila. Tak kering gusi aku duk ngn dia.

Pasangan kawan baik yg bahagia. :')

Yeeay! Dapat kek free. *Budak Jelawai beli. Kita makan je.*

Tengok Syamir. Tough giler kot. Amerr dah kalah. Aku lagilah.. -.-

Semangat kan diorang pilih order? Aku just melantak je kerjenya. Hahaha

Kasanova tak kau rasa Naqib ni? Td ngn Myra, skang ngan Leyfa.  -.-

Fizi bebajet comel. *AkuJeles*

Mereka tak boleh dipisahkan okay.  :')

Kimi, Kembar si Fizi. Bebajet comel jugak.

Syamir, Kimi, Amerr dan Fizi. Mereka Buddies.  

Benda alah ni aku kongsi ngan Myra. Aku tak makan banyak pun. Ye ke?

Benda ni lah yg kitorang terkejar-2 kan sgt. Boleh tahan kot rasa dia.

Myra mengade wuwuwuw!  :P


Wina pun mengada. -.-


Ini Teh Xue Ning. Dia comel kan?

Aku pun mengada jugak Nampak tak ketidak ikhlasan muka Dayah tu. Nak makan penampo mungkin. -.-

Gambar ni aku yg capture. Cantik kan even ade manusia yg tak tengok kamera.

Amik kau! Tonyoh lg cikgu. Tonyoh! Haha
Yeeay! Dapat ambik gambar ngn Cikgu.  >.<

Suka sgt Leha orang suapkan. Ngeh-3

Nampak akim yg chubby tu? Syue panggil dia 'Gemek'

Cikgu Rohaimi dan suami.  :)


Tengok cara amin pegang pisau -.-

Comel giler kot gambar ni. 

Bunga kembang 3 Kemudu.

Bunga lagi.

Ni pun bunga jugak. Eh!? Naqib bunga er?  :3

Amir dgn Teh. Ecececeh

Chinese Flower of 3 Kemudu.

Hazrie dan amin.

Muka aku yg triple double comel.

Ni gambar reramai kat luar. Kesian aku takde. Aku yg ambik gambo ni .

Dua kawan baik yg tak boleh dipisahkan! Btw, wina dah pindah. Sedih.  :(

Makcik Kpop Sejati! Yeeah!

Cikgu comel!  :)

No Description

Nampak tak kezaliman diorang meninggalkan aku keseorangan di depan? Kesian budak comel ni.  :')

Gambar diorang je yg banyak. Aku cinonet je. -,-


Okay! Done bahagian gambar. Bahagian description tu aku pakai tibai je yg tersemat dalam hati dan fikiran. Kalau diikutkan, semua gambar aku nak edit tp disebabkan faktor kemalasan tahap global. Aku letak je gambar yg tak edit. Lagipun kualiti gambar dah cantik. Guna Nikon Dslr Leeya kan? Hahahaha. So, Assalamualaikum! 

Kepada Myra Syaa, Tengok gambo awak yg bersetimbung ibarat gunung tu. Gambar aku cinonet je. Nak buat video pun tak sampai hati sbb kekurangan gambar aku. Kay, Aku Pasrah~  :'/






Thanks for reading. Do follow and comment :)

2 comments:

Sabella Mohamad said...

wah best le reunion ! ramai-2 pulak tu . cg pun sporting habess ! :D

AmiRuL zikRy said...

hahaha! Mmg best! Dah lama tak buat macam ni sebenarnya. Cikgu tu pulak mmg sporting. Dari dulu lg. Hehehe :)