Mengarut



Assalamualaikum

Hola!! Setelah sekian lama aku tak update blog yg kian usang ni akhirnya aku update jugak. Well, aku update ni sbb permintaan ramai okay. K tipu Lol. Sebenarnya aku taknak blog aku berhabuk je. Ni pun dah bersalji dah. Hahaha kay tak lawak. 

Okay, mula-2 sekali aku nak mintak maaf sesangat sbb dah lama aku tak update something. Bukan aku taknak update tp aku busylah buat masa sekarang ni. Menangis ku sendirian okay.  Fyi, kelas sains tulen betul-2 buat aku gila. Sains, Kimia, Bio dan yg paling membunuh sekali ADDMATHS.

The purpose I tulis blog ni bukan nak ceritakan kesedihanku menghadapi subjek ni tp aku update ni sbb nak updatelah. Otak aku kosong buat masa sekarang. Kosong kosong~ 

Hokaylah, korang kenal Taylor swift? Alaahhh! Gadis yg cemiut miut tu. Dia GF aku. Tolong jgn bash aku, aku hanya insan yg lemah.  

Okaylah! Aku dah takde idea okay. Nanti kalau aku ada idea cakebaboom! Aku story mory kat korang okay?? So, aku stop sini jelah. Malas dah nak mengarut tahap cipan berenang. Assalamualaikum



Muka lepas berhadap dgn Subjek membunuh.  -.-


Harap korang tak pening baca entry kali ni. Mungkin korang tengok mengarut tapi mengarut itu indah~ Hahaha



Thanks for reading. Do follow and comment :)

No comments: