RINDU


Hai Assalamualaikum

Hai Korang! Hai! Hai! Hai! First yg ak nak ungkap kat sini ialah ak RINDU GILER KAT KORANG!! Second, ak terkejut beruk  sbb tgk blog ak dilitupi habuk yg banyak gilerr! Cliche je ni. HAHAHA! Lama ak tak mengade de de dn korang. Since lame giler ak tak update blog dan tak on lappy sbb rosak, tgn aku jd SEDIKIT keras dan penulisan ak hancur habesss. Mmg redha je. Blog pun dah berkulat dgn fesyen lame. Pleaseee! Hahaha.Okay, Im cluelesss. Kes rindu korang sampai nak mati. HAHA

Back to our topic, since berkawan dgn budak dari Qatar, ak speaking london aje lah skang nih. Jet jet je ni! HAHA. I think I has to be honest with you guys.. Actually, ak takde topic pun. Cuma nak lepas rindu. HAHA. Satu lg, takut korang ingat ak dah tak wujud. HAHA. Harap dihalalkan lah kalau ak campur semua cerita dlm ni. Mcm2 ade! Puasa, Raya, Merdeka, dan new niece. HAHAHA. Jom kita mula. *Untuk kali kedua*

Bulan pose yg lepas2 tu berlakulah sebuah tragedi yg amat memeritkan iaitu rambut ak yg panjang dn comel tu telah menghembuskan nafas yg terakhir. Beliau meninggal sbb dipotong oleh cikgu yg dengki dgn rambut Edward Cullen aku. #SeriousTalk So, Skang ni tunggu proses rambut baru memanjang. Tsk tsk  :(

Bukti  T.T

Walaupun bulan syawal dah berlalu, aku nak cite jugak yg ak raya dgn happy tahun ni. Tahun ni ak tema hitam. HAHA. Best! Raya kat sekolah, sebelum tu kitorang dpt berita yg raya kat sekolah tak jd. kitorang pun mcm hampa. Hmm, tp pengetua yg baik dan comel tu tukar fikiran, so dptlah kitorang beraya kat sekolah. Woohooo! Tragis kan? HAHA


Bukti yg jelas dan munasabah

Kemudiannya, aku sambut hari kemerdekaan. Alhamdulillah, dah 56 tahun kita merdeka dari penjajah. Story ni takde yg best sgt. Just nak ckp yg aku sambut merdeka sorang2. Hahaha. 
Gambar hari raya tp edit mcm sambut kemerdekaan. Bajet

And Lasstt! I GOT NEW NIECE! Her name was Nur Zara Qalesya. She sooo pretty! I bet, she will grow up and become such a good girl. My baby lahir on 3 September 2013. Same with HyeungSung. Tu baby Liana. HAHAHA. I love my baby so much! Ogoshh! She also love me. I swear! HAHA


Wimma girl! Pretty haa? 

So, ingin aku undur diri sebelum banyak lg bnda aku melalut. Ekceli, bnyak lg yg nak di-story-kan weh! Tp mase tak berapa mengizinkan. HAHA. Korang layan jelah aku melalut yg tak berapa nak enjoy ni. HAHA, Semoga berjumpa lagi. Byee sayanggg!!!

Maafkan sy kalau korang dok faham. Lama dok menaip beb! Penulisan jd hancur. So, korang redha jelah k. HAHAHA. I love you all! 




Thanks for reading. Do follow and comment :)

1 comment:

Unknown said...

Bagus nih, Terimakasih sudah berbagi.

Salam : Simakpedia